Selamat Datang...!!

Blog saya menawarkan pelbagai jenis gelang magnetik sbg. rawatan alternatif utk kesihatan anda & jg. peluang perniagaan utk anda mengubah kehidupan ke arah yg. lbh baik..
( Anda blh. melayari laman web rasmi edymium, http://www.edymium.com/ utk melihat pelbagai jenis gelang magnetik dan photo yg. lbh. jelas serta produk kesihatan yg. lain )


Pesanan blh di buat melalui email :-
aleena_77@yahoo.com & pembayaran adalah melalui online atau bank in ke akaun Maybank saya, Azlina Aziz (No.akaun akan diberitahu kelak). Sila email slip pembayaran berkenaan ke email saya serta sila nyatakan :- Kod Produk / Kuantiti / Nama / Alamat email / No. Telefon / Alamat rumah.

But the best thing...kos penghantaran adalah percuma..

Anda jg. blh terus menghubungi saya di talian ini - 0124965042 / 0193346452 utk sbrg pertanyaan dan pesanan atau anda berminat utk mnjalankan biz ini.
Terima Kasih.

P/S :- Sesiapa yg. berminat utk menjalankan biz ini, saya akn menawarkn harga gelang berkenaan dgn harga ahli.


Scroll smpai bwah tau..

Thursday, May 14, 2009

DEMO GELANG EDYMIUM

No comments:

Post a Comment